Vad gör man en lördag morgon.....

 Jo man blir väckt av en liten bubbi-gubbe och kort efter att man hört hans ljuva stämma så hör man tassande fötter som kommer genom hallen. Nova som har hört att Neo är vaken och kommer in, då är det bara att kliva upp.  För att sen börja om med the same procedure  as every day. =) Skillnaden är är att min älskade sambo också är hemma så jag behöver nödvändigtvis inte göra alla vanliga steg såsom frukost, blöjbyte och påklädnad själv.

Min lilla Neo mår mycket bättre också, han ser fortfarande väldigt prickig ut men det har börjat tillbakabildats och han kliar sig inte längre. Så det är skönt, tyckte så synd om han. Nu är han nte smittsam längre  men  vi  kan fortfarande inte vistas bland folk för dom kollar väldigt snett, det skulle nog försig jag också göra om jag såg en unge som såg ut som han gör. Dom vet ju inte att han inte smittar längre. Kanske ska hänga ett plakat runt han och skriva "JAG ÄR EJ SMITTSAM LÄNGRE",. 

Så hur ska vi spendera denna dag då när vi inte kan vistas bland okända människor? Vi ska om vädret tillåter åka ut till fjällnora och grilla lite korv med en kompis och hennes familj. Hennes äldast barn är lika gammal som Nova alltså 5år så dom brukar leka. Jag ska släpa med mig kameran också såklart, åker ingenstans utan den nuförtiden. Kan ju missa något! =) He en trevlig helg nu alla.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du får en bra dag!

2010-09-11 @ 10:11:38
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback