Kalaset över

Då var kalasdagen över phjuu, ständigt kaffekokande och att se till att allt finns, vedbetsyr och dåligt sovande son Stackars Bubbigeubben har lite jobbigt med andningen, väldigt pipig och jättandfådd hela tiden det är därför han sovit dåligt och det  resulterar i en helt slut männsika , ja helt enkelt slut som artist.

iallafall så är Unga damen mycket nöjd för hon fick mycket fint som en fin sommarklänning, ett hello kitty dockhus, en drejplatta med tillbehör, massa pennor och målarböcker och det som jag redan skrivit ut tidigare ett Nintendo DS.

Nej det får bli allt för denna gång nu ska vi till barnakuten, hörs sen


*En av mina cupcake jag gjorde för första gången någonsin faktiskt!



 

Kommentarer
Postat av: Marie

Den cupcaken hade jag gärna svullat på nu =D

2011-04-11 @ 15:25:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback