Påskägg

Idag har jag varit ute hos mamsen med familjen på påsklunch, alltid trevligt att få maten färdiglagad och serverad. Sen blev det lite påskäggsjakt vilket jag nog tyckte var roligare än unga damen, älskade sambon och jag fick också ett påskägg så vi blev inte bortglömda av haren iår. 


 Nu till något helt annat, i morgon ska jag träffa en kompis för första gången på över ett år. Hon bor just nu i London så man ser henne inte allt för ofta, så det ska bli skitskoj. Vi ska ner på staden och dricka en öl eller två och bara babbla en massa, det ser jag riktigt fram emot.

Nu ska jag faktiskt gå och sova.

GLAD PÅSK på er alla!!


Kommentarer
Postat av: mysan

hallå där sötkexet :D!

allt bra med dej ikväll? :)

kram

2011-04-22 @ 22:40:05
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Glad påsk! :)

2011-04-23 @ 08:59:04
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback