Redigering

Sitter och redigerar för fullt och det är så otroligt kul. Blev så otroligt många fina bilder sen hade jag ju en snygg modell också.

Men nu måste jag nog överge photoshop ett tag för att äta frukost, timmarna har en tendens att springa iväg när jag börjar och då glömmer jag omvärlden för ett litet tag.


Sen så måste jag ju ta mig ut i det underbara vädret för från och med imorgon om man ska lite på metrologerna så kommer en kallfront in tyvärr men förhoppningvis har de fel men dumt att chansa att stanna inne.











Kommentarer
Postat av: larsson

du måste ha hittat den vackraste tjej jag någosin har sett hon är helt underbar ;) och du är helt suverän på att fota ;)

2011-04-25 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback