Trööööttt

Morgon blev det redan vid sex idag, hade gärna sovit några timmar till då jag kom hem runt halv ett inatt efter jag spontanbesökte en kompis runt åtta på kvällen. Mycket trevligt var det iallfall vid besöket, det blev några timmar skitsnack och lite BB (bigbrother) tittande.

Jag har ju inte följt det alls så det var tur att det finns personer som kan uppdatera en när man har tiotusen kroners frågan om alla som visas i rutan.

Just ja, tackar också min vän för att hon har lagom för stora fötter så när hon har ett par fina skor som inte vill passa hennes fötter så sitter de perfekt på mig, så jag blev ett par skor rikare för jag fick de av henne. Tack o tack för det säger jag för jag det!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback