Test av loka och maraboukakor

Idag har bara varit en prova nya saker dag eller snarare nya godis och dryckessorter. Oj ja inte många som har det så  spännande om dagarna som jag som vågar sig på att prova nya saker bara sådär rätt upp och ner.

När jag smet iväg till affären så kanske det även smet ner ett och annat i korgen så som marabous nya chokladkakor och Loka med smak av vattenmelon med stor text och citron i mindre, ja iallfall om man läste på flaskan och jag som bara älskar meloner av alla dess slag,,,,ja alltså ätbara då var ju tvungen att testa.


Det här är vad jag kom fram till:

Lokan som då skulle smaka vattenmelon med stor text och citron i liten visade sig att det egentligen var citronen som skulle stå i stort och melonen i mikroskopiskt litet. För om man kanske hade tur och chansade lite eller mycket så skulle man kunna säga att det var vattenmelon som var smaken utöver. Så tyvärr för en melonälskare som jag är var denna en besvikelse

Chockladkakorna var mycket goda, det är ju ändå kakor så!! Söööööta var de och smakade inte riktigt så mycket choklad som jag skulle ha velat men det är ju ändå kakor man köper med inslag av choklad och inte tvärtom så då gör det inget (fast jag skulle ändå inte klaga om chokladen ökade)
Iallfall dessa kakor är helt klart köpvärda tycker jag.




* Titta på flaskan, det står vattenmelon stort och citron pytte pyttelitet under,, bli inte lurade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback