Vill LÄSA!!

"Morgonstund har guld i mund" Hmm,,,ja vet inte alltid om jag håller med om det alltså. Jag är inte någon morgonmänniska fast jag vill ändå inte sova bort dagen heller, lite moment 22.

Iallfall Jag har hittat två kurser på högskolan som jag så jättegärna skulle vilja läsa också men vet inte om jag får då jag och matte A har varit ovänner i bra många år och därför så har jag inte godkänt i den kursen. Åhhh dumma tråkiga matematik, jag behöver väl inte matematik för att läsa Foto och redigering eller??!! 

Mycket dumt påhitt tycker jag, både matte och behörighetsreglerna om att man måste ha matte tycker jag.


*En bild från igår när barnen var ute och cyklade
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback