Arbetsterapeut

Sittter och spelar Mario på Nintendo Wii med älskade sambon just nu men känner att det är dags att ge upp för ikväll. Idag har det var en lugn dag med inga som helst planer utförda vilket har varit skönt.

Min arbetsteraput ringde försig mig vid 12 tiden idag och sa att hon hade mottagit en remiss från  min läkare. Sen ställde hon några tiotal-frågor för att sen säga att hon vill ta sig en titt på mig för att se om vi kunde hitta något som kunde hjälpa mig.

Hon gav mig två olika datum att välja mellen , vilka var idag eller den 10:de augusti, så jag tänkte att det är skönt att ha det gjort så jag valde idag. Så vi halv fem i eftermiddags satt jag med min nya arbetsterapeutoch pratade, snabba ryck där måste jag säga.

Nu ska jag lägga mig i sämngen och läsa lite, hörs imorgon. Natti natt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback