Drömnatt

Usch i natt ha det varit en riktig jobbig natt. Jag har sovit väldigt oroligt och drömt mardrömmar hela natten. Den drömmen jag kommer ihåg var den jag vakna i panik utav.

Jag drömde att jag var hemma och fick väldigt ont i ryggen, av någon anledning så visste jag att det var njurarna. Sen blev jag  väldigt dålig extemt snabbt, såpass att jag var så utmattad att jag inte kunde resa mig. Jag bara låg på golvet, men då det gick så fort att bli så dålig så uppfattade inte min sambo att det var så allvarligt som det var. Han kommer ändå  fram tilll mig och då försöker jag tala om för honom att jag måste till sjukhus men jag får inte fram något, jag kan inte prata, jag får bara fram ljud stötvis och väldigt lågt. Då känner jag att jag inte längre kan andas heller, jag känner också hur jag är på väg att bli medvetslös.

Jag försöker igen och får fram viskande och hackande "sjukhus", Han står kvar över och försöker höra vad jag säger och jag känner verkligen  paniken över att han inte riktigt förstår hur allvarligt det är. Sen svartnar det av att jag inte får luft och då vaknar jag med panikkänslor.


Ja det var inte den trevligaste drömmen jag haft kan jag säga och jag vet att det fortsatte till och från hela natten med olika drömmar men jag kommer inte ihåg de andra. Var iallfall en väldigt skön känsla att vakna och inse att det bara var en dröm.


Ps. Missa inte min tävling som pågår just nu där du har chans att vinna ett presentkort på 500:- hos faniljesmycken


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej och tack för din kommentar hos mig. :) Var hittade du min blogg? Din blogg är jättefin, vackra bilder! :)

Antar att du fotar med en riktig systemkamera? Funderar på att köpa en också, men har hittills inte haft råd.. :(

2011-08-19 @ 14:22:59
URL: http://thirteendays.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Du tar verkligen jättefina bilder ;)!

2011-08-20 @ 15:03:09
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback