Fotograferingen med Ia

Var till en kompis och fota igår och jag kan säga att det var ett konststycke för sig. Jag har kommit fram till att jag verkligen, verkligen, verkligen skulle vilja ha en studio. Iallfall så var det  kul och jag tycker det är super att ha någon att öva på också. 

Kan säga att igår var ljuset och jag inte vänner på grund av begränsningar som fanns, men skam den som ger sig. Vi körde på ändå dock motgångar och gjorde de bästa utav det. Kan säga att det är  väldigt svårt att få till riktigt bra foton av det här slaget som de två första här nedan. Hela ljusättningsdelen är ju en hel vetenskap och en mycket viktig vetenskap är det också  när det kommer till foto.


Här är tre stycken från fotograferingen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback