Fototankar

Sitter och kollar lite inför morgondagens påtänkta fotografering jag ska ha av min kompisa Ia som jag fotat och visat förut  här i bloggen.

Det är tänkt som mera porträttliknande denna gången men vi får se hur vi till slut tar ut svängarna. Jag har lite ideer i huvudet som jag ska försöka göra om från tanke till praktik, vi får se hur det går. Kul ska det iallfall bli, jag  får ju göra det  som jag trivs med allra mest så jag tycker det är underbart.

Sen på tisdag så ska jag iväg och kolla inför en fotografering som jag tycker ska bli så rolig att få göra. Ser verkligen fram emot den och längtar, hoppas bara att jag lyckas som bra som jag vill!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback