Handling och droppar

Blev en lång dag idag, allt tog mycket längre tid än vad jag tänkt så vi kom hem ganska sent från handlingen. Vi var en snabbis förbi gränby för att  byta en jacka och då samtidigt på gränbycentrum har de idag invigning för en del nya butiker och en av dem var Panduro!!!!

Jag älskar panduro, finns så mycket härligt pyssel och annat kul där så dit kommer jag nog återvända några gånger misstänker jag.

Iallafall summan av kardemumman blev att vi kom hem ganska sent så mina planer om att plocka ut bilder till en fotobok har inte påbörjats alls, istället så fotade jag vattendroppar här på kvällskvisten istället. Första gången jag testar att fota  vattendroppar på detta vis och det är lite småklurigt att få det bra men jag ska ge det ännuu ett försök imorgon tror jag.

Här är en av bilderna iallfall.


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-25 @ 22:24:50
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback