Höst

Tesäsongen har börjat för mig och det betyder bara en sak, att det är höst. Jag får bara tesug under höst och vintertid sen försvinner det automatiskt någon gång på våren. Jag tittar ut och konstaterar att det faktiskt har blivit mycket mörkare om kvällarna och svalare om dagarna. 

Igår natt när jag satt i telefonen gick jag ut på balkongen och satt mig och pratade. Det var en helt undebar natt igår med fullmåne och en massa stjärnor . Det första jag sen fick se när jag satt mig ner och tittade upp mot himlen var ett undebart stjärnfall. Jag har alltid varit facinerad av himlen och när jag såg det där stjärnfallet så kunde jag självklart inte låta bli att önska något.

Man kan ju alltid hoppas att önskan slår in. Iallfall så är det höst nu och jag väntar bara på att träden ska börja växla färg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback