Jag är en...

Det första man får  göra varje morgon och ofta det sista man gör innan man lägger Neo till sängs är att spela den här låten för honom som han är rent besatt utav. Han blir så lycklig allra helst när bilen  börjar studsa. Han kan se den  hur många gånger som helst också, så nu om dagarna är den här låten man har på hjärnan.

" Jag är en Gummi Björn! Ja, jag är din Gummi Björn!
 Jag är en smarrig, mullig, skojig, gullig Gummi Björn!
Jag är din godisbjörn Jag är en funkybjörn
Jag är din lilla söta, goda, glada Gummi Björn!

Oh Yeah!

(GUMMI GUMMI GUMMI GUMMI GUMMI björn)
(GUMMI GUMMI GUMMI GUMMI GUMMI björn) [Pop!]

Jag är en Gummi Björn! Ja, jag är din Gummi Björn!
Jag är en smarrig, mullig, skojig, gullig Gummi Björn!
Jag är din godisbjörn
Jag är en funkybjörn
Jag är din lilla söta, goda, glada Gummi Björn!"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback