Jag saknar dig jag saknar dig

Har sutttit här i soffan ett par timmar nu och läst boken "Jag saknar dig jag saknar dig". Jag såg att den här boken har blivit filmatiserad så jag antar att jag kommer att se den när jag får chansen men jag vill alltid läsa biken först om det finns en sådan.

Ni som inte vet var den här boken handlar om så är det om ett par enäggstvillingar Cilla och Tina. En dag så är Cilla med i en trafikolycka där hon blir överkör och dör. Tina blir därför tvingad att lära sig att leva utan Cilla.

Tyckte från början att sätt hon skrev på i boken var lite underligt men vande mig rätt så snart och kom in i boken riktigt bra. Har kommit halvvägs och tycker att så här långt så är den riktigt läsvärd. Mycket känslosam bitvis och man känner att man ska ta sig tid att uppskatta dem och  det man har, för en dag helt plötsligt och alldels för snart kan det tragiskt nog vara borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback