Kalaset över

Då var kalaset över och en utamattad men glad Neo ligger nu och sussar så gott. Han somnade inom 3 minuter då han var så trött så trött då han vägrade att sova under dagen innan kalaset för han kände att något var i görningen.

Neo tackar också alla ni snälla, söta som har grattat på hans födelsedag genom kommentararer.

Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen då jag är helt slut efter en hel dag med folk.

Ps. Jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort på 500:- hos familjesmycken, var gärna med!


Kommentarer
Postat av: MyViola

Vad roligt att du blev glad. Jag älskar bloggar med fina bilder, foton ger ju så mycket stämning, och så förstår man direkt vad det handlar om. Bilden i det här inlägget är jättehäftig. Jag är väldigt fotointresserad själv, men tyvärr blir det inte jättemycket pga dålig kamera..

Oj, nu skriver jag en hel uppsatts, kram på dig! :)



2011-08-21 @ 21:24:34
URL: http://myviola.blogg.se/
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Grattis Neo!

Jag svarar på din fråga ang rekvisita när jag svarar på frågorna på frågestunden :)

2011-08-21 @ 21:49:14
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback