Liten sjuk

Jag hade tyvärr rätt när jag skrev sista inlägget igår att jag misstänkte att Neo var på väg att bli sjuk. Runt klockan tolv på natten vaknade han kokhet, då hade han nästan 40 graders feber så då fick han alvedon. Behöver jag säga att stackarn inte har  sovit så väldigt bra i natt.

I morse var han rigtigt kokhet igen så pass att han skakade, usch stackars lilla  gubben. Jag tycker så synd om han för man såg hur dåligt han mådde, han hann också med att kräkas (han gör alltid det av hög feber). Nu har han fått Alvedon så nu är han iallfall piggare men han är fortfarande väldigt varm. Vi sitter mest i soffan och myser framör "Vakna med the voice". Hoppas han kryar på sig snart.

             Gammal bild men jag tycker den är underbar!


Kommentarer
Postat av: Jennie & Fröken Flis

stackarn, tyvärr är det sådana tider nu, vi alla här hemma har haft en släng av både förkylning och magsjuka.

Så fin bild på din son, och fina bilder överhuvudtaget på bloggen, du är duktig på att fota :)



Kram

2011-08-31 @ 10:44:01
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Anna

ALdirg kul med sjuka barn! :( Min Hugo vaknade häromnatten med förkylnings astma!! INTE KUL!! In på toaletten på med ångande hett vatten och sitta där ett bra tag!! Man lider verkligen med dom och man blir så maktlös när man inte kan göra mer än vad man redan gjort!! Hoppas han kryar på sig fort!! Kram

2011-08-31 @ 13:21:47
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback