Resultat

Ja jag ser inte ut att behöva mer hjälp än jag ser ut att behöva i vanliga fall.  Ser heller inte ut som den där morotsorangea färgen jag nästintill hade förväntat mig att det skulle bli heller. Klarade mig även från kycklinggul nyans  och slapp gröna fläckar också så det är ju inte illa må jag säga.

Jag har inte försökt göra mitt hår ljusare själv sen ett x antal år tillbaka då jag just blev kycklinggul med orangea inslag, så detta var verkligen en chansning

Kan dock inte få till en bild som visar färgen alls på något bra sätt då ljuset är så gott som obefintligt. Vi har en ljusnivå här hemma under kvällarna som skulle passa vampyrer. Iallfall så får jag visa imorgon.

Summan av kardemumman är att det inte blev så väldigt stor skillnad egentligen



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback