Rutiner

God morgon. Just nu sitter jag i soffan här hemma helt själv. Alla har återgått till sitt vilket innebär att min sambo började jobba idag, Nova är i skolan, Neo är på dagis och jag har feber och är sjuk.

Även fast jag inte mår toppen så kan jag säga att det är känns riktigt lyxigt att vara helt själv. Det är så tyst och lungt och skönt. I vanliga fall skulle jag aldrig våga somna, men vill jag nu somna på soffan så kan jag göra det utan risk att vakna upp till exempel en frys på vid gavel och en liten herre som stulit 32 glassar.

Så nu ska jag bara göra mig en kopp te och se om jag orkar fortsätta med min fotobok. Hoppas ni har en skön måndag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska strax laga lite mat, vad ska du göra ?

Kram

2011-08-29 @ 16:49:10
URL: http://foookus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback