Trip

Idag styrde vi kosan mot Tobo för att hälsa på "faster Karin". Jag har skrivit om henne här tidigare men för er som inte läste eller såg det så är Karin  min sambos faster som är född 1916. Hon är så härlig för hon är så pigg och verkligen med på allt. Idag sa hon att kände sig som en kossa när hon satt och fika bara så där rätt upp och ner, verkligen bara apropå ingenting. Jag tycker att hon är helt underbar.


Vi  kom dit med lite kakor och bullar och blev kvar där ett par timmar innan vi begav oss hemmåt igen. Vi kom hem (till stugan) igen vid fem tiden och då blev det danskalas för hela slanten ett bra tag för att underhålla Neo. Dansade mig helt andfådd och var helt slut innan jag kröp av matthet från "dansgolvet" Trodde att lill plutten skulle vara slut vid det här laget men nej han vill ändå inte sova fast vi dansade som kaniner med duracellbatterier x100.

Helt otroligt, jaja nu blir det ett nytt försök att få han att sova. Hoppas ni haft en bra lördag!







Kommentarer
Postat av: sofie

en sån hääärlig bild!! :)

2011-08-19 @ 00:03:39
URL: http://sofiemylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback