Dagens

Idag har jag försökt hålla modet uppe fast det inte har varit en toppendag rent fysiskt. Jag har väldigt ont idag och utöver att det är jobbigt i sig så har jag dessutom problem med läkaren. Min läkare har en tendens att bara höra av sig när hon själv känner för det fast man bokat tid, och det tycker jag känns lite sådär.

Men nej inget mer negativt nu, bloggen försöker jag hålla så positivt det går. Imorgon så är det dagen D för Unga fröken Nova då skolan börjar. Hon tycker det ska bli så roligt och spännande. Jag tror knappt att inskolningen är nödvändigt egentligen för Nova då hon har så lätt att anpassa sig till olika situtioner. Däremot tycker jag att det är kul att få vara med och se hur det är upplagt under dagarna.

 Min lilla tjej har blivit stor, förstår inte vart tiden tagit vägen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback