Glada hälsningar från missångerträsk







Fick hem Martina Haags nya bok häromdagen  "Glada hälsningar från missångerträsk" jag har redan läst klart hela. Den var riktigt bra tyckte jag, hon skriver  på så lättsamt sätt och hennes böcker är alltid roliga. Jag kan rekommendera denna bok helt klart.

Den handlar om Nadja som har en stark längtan efter barn men vid 45 är hon fortfrande barnlös men bestämmer sig för att göra något åt saken.

Här är ett stycke ur boken:

                                                    














Kommentarer
Postat av: Anna

Martina är GRYM!! Älskar henne!



Kul att du älskar fota!! JAG MED!! Vill hotta upp min kamera bara. Men först SPARA DOLLARES!! Jag fullkomligen ÄLSKAR alt som har med foto att göra! Har du gått ngn skola/kurs? Eller är du självlärd?



Ha en fin Måndag!

2011-08-22 @ 10:36:12
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback