Sovdags

Nu är firandet av älskade sambon över och jag är helt färdig kan jag säga. Ska faktiskt gå och lägga mig mycket snart för jag känner att jag behöver sova. Våran lilla sötnöt Neo lade vi isäng för ett tag sen och han somna men så vakna han till och känns väldigt orolig så vi fick plocka upp honom ur sängen. Misstänker att han kanske håller på att bli sjuk tyvärr, dagis har ju börjat igen så det vore inte direkt omöjligt att han dragit på sig något. Håller dock tummarna för att det inte är så.

Utöver tråkigheter så kan jag tala om att det snart kommer komma upp en ny tävling här på bloggen så håll utkik.



Här är ännu en bild på mitt söta kusinbarn Olle







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback