Viks slott

Idag var jag iväg på en liten fotoutflykt till Viks slott  med en kompis . Var underbar miljö och väldigt fint slott. Tyvärr var man dock tvungen att boka en rundtur för att få gå in i slottet så vi kom aldrig in och fick se hur det såg ut. Så Vi gick omkring och kollade in allt som fanns runt om istället och det dög bra det med.

Blev en väldigt massa bilder tagna som jag har börjat gå igenom men det är inte klart än på långa vägar. Det var riktigt skoj att åka med en "fotokompis" enbart för att fota, blir helt annat när man har en med sig som också är intresserad av det.

Vi pratade om att ta flera utflykter framöver också så det ska bli kul. Känns bra att komma igång lite med fotandet igen också efter ha varit i en liten svacka, så från och med nu hoppas jag på att det har vänt.

Här nedan är två bilder från dagens utflykt, fler har tyvärr inte hunnit meds att fixas.

Ps. Jag är med i en tävling där jag är en av finalisterna så om ni vill så vore det jättesnällt om ni ville hjälpa mig att vinna genom att rösta på mitt bidrag som är nr: 3   Klicka här så kommer ni direkt dit där ni kan rösta!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback