Babysimsintruktörsträff

Nu har jag kommit hem efter en heldags granskande och analyserande av babysimsmanual,.Vi startade vid halv tio imorse på Oscar II som ligger i gamla regementet här i Uppsala eller med andra ord i Uppsala Sciense park. Det var trevligt då man fick träffa alla andra babysiminstuktörer som man annars inte gör då man arbeter på olika tider, platser  och har olika grupper. 

Nu så ska jag bara ta det lungt resten av dagen då man faktiskt blev trött av att gå igenom en manual grundligt i flera timmar, dock inte på ett jobbigt sätt för det var många skratt också. Det som är så skönt med det här jobbet är att allt är så strukturerat och känns så genomtänkt, helt enkelt så känns det tryggt och man vet exakt vad gäller. Det är också så varm stämning på det här jobbet alla är så glada, trevliga och det är inte stelt alls, så väldigt olikt många andra jobb, så underbart. Jag tycker verkligen det här jobbet är så fantastiskt roligt, jackpot till mig som fick det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback