Bussoro....

 Vaknade med en gnagande oro och kunde inte komma på vad det berodde på direkt men sen kom det över mig som en kalldusch, JAG måste ju åka BUSS idag,,,,, ja herregud.Då började tusen frågor virvla runt, Hur gör jag? Hur betalar jag? Sms-biljett? Vilken buss??  Ja det här är ju som att besöka ett fjärran land nästan man vet inte alls vad som gäller.

 Okej jag har åkt buss en gång i tiden men det var en avlägsen tid, få se....sist var väl ca 7 år sen. Japp det var det men då var det lika självklart som att andas, nej men nästan iallfall. Ja men det här kommer säkert gå bra, jag menar det kan ju inte vara så mycket svårare än förut. Det är bara se till att komma på rätt buss och sen kliva av och se glad ut!! Det här löser sig säkert, ingen panik!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback