Förändringsvindarna blåser.....

Åhh allt börjar kännas riktigt bra nu, jag har fått ett riktig superroligt jobb som babysiminstruktör och jag ska börja studera i Januari jag har precis fått godkänt beslut från csn så nu är det snart bara att köra. Det här får bli mitt förändringsår, ska bli så otroligt spännande och se vart det här leder, jag vet ju  egentligen  vad jag vill men får se om det blir så i slutet, det vet man aldrig.


Jag har suttit här och tänkt varför jag inte tog tag i detta tidigare då det egentligen var så enkelt? Det märks att man är, eller iallfall jag är trygghetsperson, jag vet vad jag har och det känns säkert så därför har jag inte riktigt vågat släppa taget och sparkat ifrån men snart så simmar jag fritt och det ser fram emot helt klart.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback