Gott nytt år

Gott nytt år på er alla underbara människor hoppas ni får ett bra och mysigt avslut på detta året, givetvis en bra början på nästa också och ja resten av det kommande året med såklart . Vi kommer att ha en mycket lung kväll då vi bara kommer vara hemma för vi avslutade detta år med lite bakterier som tydligen också ville vara med och fira in det nya året så vi har inte varit i toppform men det börjar vända nu tack och lov.

Vi  firar genom att göra oss en lyxig kopp kaffe från våran nya underbara kapselkaffemaskin som vi köpte som en julklapp till oss själva. Nu ska jag dricka upp mitt lyxkaffe och kolla klart på min älskade Harry Potter som går på 3:an just nu.

Så avslutningsvis ännu en gång GOTT NYTT ÅR, jag känner på mig att nästa kommer att bli ett bra år.



 


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Gott Nytt (foto) År!!



Så här gör man en animering, klicka in på länken! :-)



http://myhappydays.se/2011/february/sa-har-gor-du-en-bildanimering.html

2011-12-31 @ 21:21:35
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback