Granen står så grön o grann...

Blev en påfrestande hemmadag då jag hade två barn hemma samtidigt då den ena hade ögoninflammation och den andra tänkte jag att jag skulle hinna träffa lite mer innan hon åker iväg från oss för att fira jul med sin farmor och farfar. Då det var påfrestande var för att barnens hela existens gick ett tag ut på att reta gallfeber på varandra så det blev bara massa bråk och skrik.


Ja iallfall utöver lite bråk med barnen så blev jag klar med mäklarbilderna idag vilket kände skönt, de ligger nu redan ute på deras hemsida http://www.ronnestal-ronnkvist.se/ och rullar i bildspelet och sen sist men absolut inte minst så avslutade vi dagen med att pynta granen. Japp så nu står den här så grön och grann i stugan, så fint, den står och lyser upp rummet i ett mysigt sken  och under ligger en massa paket jag slog in i kväll när barnen sussade så sött.

Nu är det dags för sängen för imorgon är det Kick-off som gäller så ska vara på plats redan 9.30, ska bli trevligt att träffa alla.


Här är några bilder på mäklarfirman Ronnestål+Rönnkvist




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback