Huvudvärk kan komma plötsligt....

Sitter i soffan med huvudvärk som har suttit i några timmar nu. Har verkligen inte gjort något alls av värde idag men lika glad är jag för det då det betyder att jag får vara hemma med familjen. Jo försig berättade jag för lillbubben Neo att han inte kan bjuda våran spindel Berit på tuggummi då hon inte kan tugga det på något vettigt sätt. 

Ja just ja, jag hade fått ett mail att min bok med photoshoprecept redan har blivit ivägskickad så den är just nu på väg mot mig, synd att det är helg imellan annars hade jag nog fått den redan imorgon. Jag hoppas att den är så bra som jag vill att den ska vara, får se på måndag.

Nej nu ska jag sätta mig med min nya Digitalfoto tidning, en kopp varm choklad och mysa ner mig i soffan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback