Jag är sjuk....

Usch och fy jag är sjuk och ändå har jag varit igång hela dagen, inte alls bra känner jag nu. Vi var bjudna till min sambos mormor på fika och först så ringde min sambo till sin mormor och sa att jag skulle bli hemma för att jag var sjuk men sen så ändrade jag mig då jag hade sovit en liten stund och kände mig lite, lite bättre men nu är jag helt sänkt igen.

Jag har dock kommit underfund om min framtid ordentligt nu och jag ska ner till cvl (centrum för vuxna lärande) i veckan om jag har möjlighet och lägga upp ett studieschema för nu är jag mer motiverad än någonsin till att sätta igång. Nu ska jag kolla lite antagningssiffror och vad det är för behörighet som krävs sen ska jag vila för jag mår uselt. Hoppas ni haft och har en bra lördag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback