Klappjakt

Idag har det varit klappjakt med en vän på stan och det kan jag säga att jag känner av nu då det strålar ner i benet från höften, ja jag vet jag är en patetisk såkllad människa eller snarare min kropp är den som är skrattretande löjligt svag. Jag känner också av min ena handled på ett sätt som man inte ska göra vilket innbäär att jag har en molnande värk ner i tummen.

Jaja nog gnällt, nu är jag iallfall klar med alla julklappar så gott som och jag fick ju träffa min underbara vän ett tag och det var värt lite värk, man får avgöra i förväg om man tycker att det är värt att få ont innan man gör något, jag har valt att när det kommer till att försöka leva så "vanligt" som möjligt så försöker jag faktiskt i längsta mån att göra det.

Nu ska jag försöka komma underfund med de absolut sista klapparna sen ska jag ta och fixa lite middag. Hoppas ni har en bra torsdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback