Fika och fotouppdrag..

Oj vad trött jag är nu känner jag.Idag har jag varit hem till en gammal arbetskompis på fika, vilket var trevligt, vi satt ett bra tag i hennes soffa och bara pratade en massa. Sen har jag också varit iväg på ett fotouppdrag, där jag fotade en ny mäklarfirma som har slagit sig ner på svamptorget i Norby här i Uppsala. Lokalen och inredningen var verkligen jättefina så man fick ett väldigt bra och varmt intryck av kontoret. Så det var lite kul att få jobba lite med fotografering mot företag, nu ska jag börja gå igenom bilderna och se till att få iväg dem så snart som möjligt.


Mäklarfirman heter Ronnestål + Rönnkvist så är ni på väg att sälja en lägenhet i uppsala med omnejd så har ni  här en bra mäklarfirma med trevliga mäklare.

Här är deras logga som är två svarta R (resterande runt bokstäverna såsom färg och ljus är inte en del av deras logga)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback