Minijul

Idag har vi haft en minijulafton här hemma med Nova då hon inte kommer att vara med på den riktiga med oss iår för hon åker med sin  pappa till Piteå i morgon föra att fira jul och nyår med sin farmor och farfar, så hon blev hämtade nu på kvällningen.

Så idag har det varit paketöppning och julskineätande för hela slanten, både gott och mysigt. Det verkade som unga damen blevriktigt  nöjd med det hon fick  då hon satt studsandes på golvet med tindrande ögon och såg helt salig ut när hon öppnade paket efter paket. I ena paketet så fanns det är spel till playstation 3 som heter Skylanders som hon jättegärna har velat ha och jag kan säga att det är verkligen ett toppenspel till barn i 7+ Jag och min sambo sitter och spelar det nu och det är verkligen jätteroligt. Jag gillar verkligen att det är små leksaksgubbar som man ställer på en plattform utanför spelet så får liv i spelet sen, så du kan välja och byta hur lätt  som helst och man använder alla gubbar i på en och samma bana fast i olika element, superkul.


Nu ska jag forsätta med att spruta vatten på fiender. Hoppas ni haft en lika bra och mysig fjärde advent som jag har haft.


Här har ni spyro på första bilden och Gill grunt och Trigger happy på andra bilden ståendes på den tillhörande portalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback