Pluggis..

Idag är jag så nöjd med mig själv, ja jag går emot jantelagen och säger faktiskt att i dag har jag varit duktig. För idag gick jag ner till cvl( centum för vuxnas lärande) och fixade, så om allt går som det ska nu framöver så söker jag in till universitetet till hösten nästa år. Ska bli så skönt att äntligen känna att man lägger sin kompetens på något vettigt, mitt jobb som jag varit vid är inte precis raketforskning om man säger så och det är verkligen ingen personlig utvecklig eller utmaning i det.

Ska bli så roligt och skönt att äntligen få sätta igång nu, jag vet inte varför jag dragit ut på det här så här länge, så väldigt dumt. Ja men nu blir jag iallfall en pluggis igen och jag kan inte säga något annat än YHEEEJ och önska mig lycka till för det kommer bli mycket!!

Och ännu ett Yheeej för det snöar, ser jag nu!! Trevlig kväll alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback