Smått irriterad på dagispersonal....

Nej inte smått irriterad, ganska mycket snarare för jag är så less just nu.....ANDAS,,,,, ett två, tre, fyra.  Lillgubben har sprungit upp från sängen säkert 30-tal gånger nu, pratade om det här med dagis att han inte ska få sova mer än 45 minuter  för annars så sover han inte på kvällen, som nu.

Ja sagt och gjort de började att låta honom sova ca 45 minuter men efter ett par dagar påstod de att han var för trött på morgonen, så pass att de inte tyckte att det funkande. Han ville bara sitta i knät hela tiden och fick han inte det så var han ledsen. Så vad de gjorde då var att höja hans sovtid till 1,5 timmar istället för det trodde dem skulle hjälpa. Det jag har funderat på ett x antal gånger och även pratat med dem om är, hur ska det hjälpa att han är piggare på morgonen om han får sova 1,5 timmar på dagis som gör att han inte somnar förens runt klockan 23 på kvällen????? 

Det är egentligen en  som är värst  av dem de andra går att resonera med  iallafall, men hur tänker man om man får denna ekvation att gå ihop???
Nu kommer han ju vara tröttare än tröttast imorgon igen.


När jag skrivit klart det här har han hunnit springa upp ytterligare ca 5 gånger




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju föräldrarna som bestämmer :)



det förstår jag :)



Sitter och svarar på lite kommentarer innan jag ska krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen då det först är praktik och sen iväg på fotojobb !



Vad gör du?

Kram

2011-12-07 @ 22:06:37
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback