Uppsala runt

Phjuu idag har jag farit Uppsala runt för att få massa papper påskrivna för att sen kunna skicka iväg dem. Det tog betydligt längre tid än vad jag trodde det skulle ta men blev klar till sist tack o lov. Pratade även med prövningsenheteom om vilka ämnen som det är möjligt och inte möjligt att göra prövningar i  . Jag måste vara  den första som vill pröva upp vissa ämnen för jag skulle få svar i januari om vilka som var möjliga.

Jag hoppas verkligen det finns möjlighet att tenta av alla ämnen dem det därför jag "tjänar" på att läsa upp befintliga betyg istället för att läsa nya kurser Betygssnittet höjs mer om jag läser upp en beftlig kurs än en ny.

Nu ska jag forsätta stöka med middagen och ta hand om en väldigt arg lillbubbe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback