Andra advent....

Andra advent idag, redan, helt otroligt hur tiden drar iväg. Jag hade till och med glömt bort det och kom inte underfund med det förens på kvällen att det faktiskt var dags för det andra ljuset att också få lysa, så vi tände båda ljusen och lät dem lysa upp våran kväll.

Nova har spenderat helgen ute hos sin mormor där det blev en massa julbak och annat skoj. Vi hämtade hem henne idag på dagen men annars så har det varit en lugn dag. Neo går fortfarande runt i sin tomtevärld i tid och otid, som igår när han hade sin pappa telefon och låtsades ringa så skrek han plötsligt "TOMTEN" och sen sträckte fram telen mot mig,,,,,*skrattar* mammas lilla sötnöt. Han har börjat få såna söta saker för sig nu när han blivit större och nu har man även fått höra "BUMMA MAMMA" jag tyckte bara det lät så sött när han sa det så jag kunde inte låta bli att skratta vilket jag inte skulle ha gjort för då blev han ännu argare.

Nej nu ska jag faktiskt gå och sova tror jag då jag är så väldigt trött. Sov gott allihopa och hoppas ni haft en mysig och bra andra advent.


*Repris från arkivet...







 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback