Studentlitteratur sökes

Herregud sitter och kollar upp de böcker jag behöver till skolan och funderar på om de försöker råna en? Vilka priser de tar för studentlitteraturen alltså, herregud har inte studenter det dåligt nog ändå?? Jaja det är väl bara bita i det sura äpplet och se glad ut men om någon vet var man kan köpa billiga böcker eller har någon av dessa att sälja så var inte blyga att säga till.

Vård och omsorgsarbete ISBN: 978-91-47-09249-9

Modern engelsk grammatik ISBN:978-91-47-02088-1
Blueprint B ISBN: 978-91-47-08196-7

Sen så är det en del omvårdnadsböcker jag behöver med dock har jag inte fått veta vilken upplaga så än men kan börja med detta sålänge. Så sitter ni på någon eller kanske alla dessa och vill sälja så köper jag jättegärna.

Men nu blir det...Zzzzz ..Zzzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback