Vilken bok??

Ahhh hur vet jag vilken  bok jag behöver köpa och läsa in mig på inför en prövning?? Det står att  jag ska kunna vissa saker, javisst så långt är jag med men tar alla böcker upp samma saker eller? Nu önskar jag att jag hade haft IG rakt igenom så jag kunde läst upp alla kurser på vanligt sätt för som det ser ut just nu så får jag inte läsa om många av kurserna på vanligt sätt då jag redan har ett betyg idessa och det är då måste man göra den här såkallade prövningen och läsa in kursen själv för att sen tenta av hela på en gång.

Visste ni att man även kunde göra en prövning i Idrott?? Ja men det kan man iallfall och det hade jag ingen aning om så det var en glad överraskning. Nej nu ska jag kolla klart på desperate housewifes och sen ska jag skicka ett mail till prövningsenheten och fråga vad jag behöver för att ta mig igenom detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback