Bästa produkterna

Jag bara måste dela med mig av dessa produkter som jag inte kan leva utan, vore näst intill ett brott att inte gör det. Det finns tre produkter  som jag bara måste ha.

Först är det en hand och kroppslotion från The body collection som luktar gudomligt gott också (tycker jag iallfall) den luktar kokos och vanilj. Denna lotion är så bra, den går bra in i huden och återfuktar super. Min bästa vän på vintern när jag har torra händer.

Sen är det en primer från smashbox (photo finish color correecting) i nyans grön som reducerar röda nyanser i ansiktet. Den är helt toppen då man får ett riktigt bra och slät bas innan man har på tex foundation. Jag självanvänder sällan foundation och det kan jag tacka  min tredje produkt för.

Tredje produkten  är en concealer i 3 nyanser fråm Make up store. Röd för att täcka mörka partier som tex mina jättepåsar under ögonen, gul för att dämpa röda nyanser somtex finnar och en lite mer hudfärgad ton för där dom andra inte behövs.

Om dom här skulle försvinna så skulle jag gråta för jag har så svårt att hitta produkter som är riktigt bra. Min hud (känslig som få) och jag är inte kompisar och den visar det väldigt ofta när jag haft kladd i ansiktet därför när jag hittar produkter som funkar så håller jag stenhårt fast i dom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback