Bestick fråga

Okej ni vet dom där efterblivna banjospelarna från sista färden?! Enligt min sambo så är jag som en av dom eftersom jag tydligen äter på fel sätt,  han är så gullig mot mig min älskade sambo.  Jag har gaffeln i höger och kniven i vänster och enligt någon löljig vett och etikett lag så är det tydligen fel, det ska vara tvärtom. Men hallå,,, Herregud vad  spelar det för roll vilken hand jag äter med??


Det är ju inte så att jag slabbar och dreglar mat överallt bara för att jag äter med högern  men någon har tydligen bestämt i den här mycket viktiga frågan att man ska gaffla med högern och kniva med vänstern.

 Så finns det fler som jag så kontakta mig så kan vi dra igång ett band  för efterblivna banjospelare !!

Här nedan är banjobattlen från sista färden. Ja men absolut jag känner en stark samhörighet,, jag visste att
jag inte var ensam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback