Borta bra men..

Nu har vi tagit oss igenom dagen bestående av lunch, bio o gränby. Vi kom inte hem fören 19.30 så det blev en lång dag ute.

Ja Trassel  var fortfarande bra och den var exakt som dom första gångerna jag såg den, skumt eller hur?! Det ända som ändrats var språket då  för denna gång blev det att se den på svenska så unga damen förstod. Unga damen var jätteduktig och använde inte alls sin pratmaskin mycket alls, så det var toppen.

Sen efter bion så styrde vi stegen eller snarare bilen mot Gränbycentrum där shoppingtrollet i mig kom fram och tog över,  ja jag har flera personligheter och jag kan  inte råda över vad som sker när någon annan kommer fram. Så farligt var det  ändå  inte tycker jag , gjorde ett inköp som sparar pengar i längden och det är ju alltid bra.

Vi köpte en batteriladdare och uppladdningsbara batterier som jag kan ha till min blixt, för min blixt till kameran slukar batterier annars. Sen blev det en mössa till Bubbigubben och sen kanske det råka slinka ner en skjortliknande sak till mig *harkel* ... ja det var shoppingtrollet, inte jag. Sen fick ett 10-pack strumpor följa med hem för jag får  psykiskt anfall på att vi aldrig har strumor som matchar varandra, som sagt så tror jag våra  strumpor behöver parterapi så dom håller ihop ett tag.

Oj vad långt detta blev, ni får se det som en godnatt saga. Nu ska jag titta film, hoppas ni haft en bra kväll

Smile!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback