Bubbitrubbel

Bubbigubben har fått något frispel här hemma och skriker för glatta livet och river unga damen oavbrutet. Frispelet fick han pga att unga damen la en filt över sig så han inte kan attackera hennes händer och fötter med hans naglar så nu sitter han och gråter och skriker hysteriskt och försöker rycka filten av henne för att få riva henne. Är helt säker på att jag hörde han säga -All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet.


Tror det har varit lugnt här hemma i ca få se nu,,,vänta lite skrev jag lugnt? Oj där skenade min fantasi iväg tror jag, har lite väl livlig fantasi ibland för lugnt är inte ett ord som beskriver dagen bäst.

Nu ska jag fortsätta försöka få Bubbigubben att låta bli syster


Nej det är klart att det inte räcker med futtig lite napp. 
Hmm,,,nappavänjningen kanske kan bli lite kämpig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback