Fast....

Oj vad tiden springer iväg när jag håller på med mina bilder. Igår så gick min sambo och lade sig runt kl 21.30 och jag sa att jag kommer snart, jag vill bara fixa några bilder till. Så jag satte mig och börja fixa och vips så var klockan efter 00.00.

Hjälp tänkte jag, datorn måste kunna utföra hypnos som ger mig blackouter eller nått för så här länge kan jag ju inte suttit.... Sen så hörde jag datorn säga  -Du är min,,,, mohahaha...

 NEJ du ska inte få mig skrek jag, så kastade jag mig över avstägningsknappen och sprang i säng.









Kommentarer
Postat av: Daniel

Otroligt hur de kan fånga en på tiden dessa datorer!!!

2011-02-08 @ 13:38:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback