Glad överraskning



I morse när jag jag kollade mailen så hade jag fått ett mail från ivofoto.se som är en sida för amatörfotografer Så här står det på deras sida:

ivosfoto.se är en hemsida där amatörfotografer kan lägga in sina bilder för försäljning till tredje part. Vi ska tillhandahålla bra kvalitativa bilder till lågt pris och en hemsida där medlemmarna kan diskutera fotografering eller fototeknik.

ivosfoto.se ska ge amatörfotografer möjlighet att komma ut med sina bilder i en seriös bildbank där bildköpare letar efter objekt till sina projekt.

ivosfoto.se ska på kunds begäran vidarebefordra fotouppdrag till medlemmarna.


Iallfall så hade jag fått ett mail om att jag hade blivit veckans bild, vilket jag tyckte var superkul och fick mig på bra humör direkt.

Vill ni kolla själv gå in på www.ivosfoto.se

Här är bilden som jag skickat in.

Vecka 8
Natalie Rötkönen
Uppsala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback