Golden eye...nähä

Har sett reklam några dagar nu för James Bond Golden eye och ikväll klockan 20.00 skulle den gå av stapeln på tv3, kollade till och med tv-guiden. Jag har aldrig varit ett enormt James Bond fan men min sambo ville se den iallafall så jag tänkte väl att det får väl gå då.

När väl introt börjar rulla så tycker jag att det känns lite fel, introt känns helt enkelt inte som om det stämmer överrens med en Jamed Bond film. När den sen väl börjar så hör man god jul och ser Diane Keaton, Luke Wilson, Sarah Jessica parker mf och då känns det verkligen inte rätt.

Nej 3:an visar alltså en helt annan film än den dom gjort reklam för och satt ut i tv-guiden... Ja Surprise
Dom visade "The family stone" eller Välkommen till familjen som den heter på svenska och jag kan ju säga att den var allt annat än action iallafall. Stackars alla Bond fan som suttit och väntat och fick se den där istället, snopet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback