Gråter blod

Morgonen var jättebra, allt var frid och fröjd, fint väder, Bubbigubben sov längre än han bruka, ja bara bra saker TILLS jag slog på min lilla dator. Började tänka att den hängt sig så jag startade om den men samma sak igen, det går inte att styra muspekarn den rör sig inte hur mycket jag än ber, bönar använder tankekraft, den är helt apatisk!

Min sambo testar alla möjliga kommandon och tar ut batteriet men NEJ inget funkar, fortfarande apatisk. Nu verkar det nästan inte bättre än att jag kommer få ha begravning för alla mina bilder mitt photoshop och allt annat *skrikgråter* why god why???

 Men hoppet är det sista som lämnar människan och än har jag lite av det kvar, kanske går att rädda om man låter den genomgå en operation hos någon skicklig datorkirurg ja vi får helt enkelt vänta och se, endast tiden kan utvisa min dators öde!!


gammal bild, har inga andra eftersom datorn dött med alla mina nya bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback