Gullivers resor

Har precis glott på filmen Gullivers resor (2011) med skådisar som Jack Black och Amanda Peet. Man vet ju att när Jack Black visar sin nuna i rutan så är blir det helt klart en komedi vilket det var också.

Filmen lockade ut  en del skratt  och fick mig också att vilja hälsa på i Lilleputtland tycker om namnet Lilleputt ... Så gulligt, "Lilleputt",,,"Lilleputtisarna", "Lilletputtarna" Av någon anledning tycker jag om saker i miniatyr.

Troligtvis så skulle jag lyckas förinta alla lilleputtarna om jag fick hälsa på då jag och min klumpighet inte skulle betyda tur för lilleputtisarna. Jag skulle säkerligen lyckas snubbla och ramla raklång över staden, så nu när jag tänker efter så är det nog bäst att jag stannar hemma för deras skull.

Nu säger jag godnatt för idag för nu ska jag sussa och drömma om lilleputtisar. Hoppas ni alla har haft en bra dag! Sovgott hörs i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback