Hemma igen från dr

Nu har jag komit hem från tant doktor, det gick verkligen supersnabbt dom kanske har system som gör att dom får betalt efter hur många patienter dom tar emot eller så ville hon helt enkelt bli av med mig bara!

Nejdå min läkare är faktiskt toppen, man får hjälp fort och hon är inte rädd för att ta beslut. Vissa läkare är rena skiten rent ut sagt men denna är riktigt bra.

Nu kommer jag få 2 kallelser som jag ska infinna mig  på, den första blir till handkirurgen för att fixa in en operation till min franska knöl (ganglian) som jag skrev om det här inlägget Sen blir det även en en bröstryggsröntgen för att kolla upp lite kotor i ryggraden jag har ont i,

Ja ja jag vet jag är ett riktigt vrak. Det är ju bara för att jag har haft den omåtlliga turen att dra på mig min grundsjukdom EDS. Känns så speciellt att vara utvald, jag menar det är ju till och med en ovanlig diagnos YES!! I knew i was special!! Varför skulle man vilja ha superförmågor eller nått annat larv när man kan ha det här?

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback